Sesja==;

Autor: Anya , niedziela, 16 stycznia 2011 12:37

W tym roku jakaś lżejsza, ale i tak trzeba troszkę przysiąść i poczytać. Na szczęście we wtorek za tydzień będzie już po wszystkim:). Najbardziej boję się zaliczenia z chińskiego, bo powtarzam materiał już ze 2 tygodnie, ale nie wiem, czy to wystarczy. Moje japonistyczne zaliczenia są za to w tym semestrze jakieś łatwe i mało stresujące:P no, może poza wystąpieniem przed całą grupą, które mnie czeka w piątek, ale z tym sobie jakoś poradzę, wystarczy wykuć tekst na pamięć i będzie dobrze, byle się tylko nie pomylić. Jutro zaliczenie z PNJ i lektury tekstów klasycznych, w środę chiński, w piątek wystąpienie, a we wtorek - literatura hebrajska (nie pytajcie, po co mi to na japonistyce, muszę to zaliczyć i koniec, za co pięknie dziękuję mojemu nowemu programowi, przez który nie dość, że musiałam rzucić pracę, to teraz muszę jakieś bulszity zaliczać). No, ale nie narzekajmy - później zostanę do środy celem dokończenia korepetycji, a w czwartek zmywam się do domu. I jako nagrodę posesyjną (chociaż w tym roku naprawdę nie czuję się, jakbym miała sesję) kupię sobie "Tron: Evolution" na ps3 i będę grać, grać, grać. Zajawka była marna, ale po przeczytaniu recenzji jakoś naszła mnie ochota, żeby jednak spróbować. Zwłaszcza, że w sumie po pójściu na "Dziedzictwo" drugi raz stwierdzam, że film istotnie był zacny i fajny, stylistyka genialna, a jak będę miała kota, to nazwę go Rinzler.



0 Response to "Sesja==;"

Prześlij komentarz