tebe - cuda, cuda!

Autor: Anya , poniedziałek, 26 września 2011 22:45

Całkowitym przypadkiem trafiliśmy dzisiaj z Łukaszem na cudowny sklepik w samym centrum Warszawy. Miejsce to nazywa się tebe (http://tebe.waw.pl/) i zajmuje się wypiekaniem najśliczniejszych i najpiękniej pachnących pierniczków, jakie w życiu widziałam. Tak sklep prezentuje się z zewnątrz:
Nie zrobiłam zdjęcia w środku, ale Łukasz postanowił kupić mi jeden z pierniczków w prezencie (jeżyka<3) i jego już obfotografowałam w domu. Jest absolutnie śliczny. Razem z pięknym pudełkiem wypełnionym słomą kosztował 9 zł (!).



A więc, jak już pisałam, jeżyk jest cudowny i dostał na imię Maurycy:D.

1 Response to "tebe - cuda, cuda!"

Oleńka Says:

pewnie nie skorzystam z racji oczywistej, ale fajny pomysł na wzór mi podsunęłaś :) co prawda mój piernik idealny w smaku nie będzie, ale kształt odgapię!!!! :-)

Ściskam ;*

Prześlij komentarz